21 Rgs | Mokytis profesijos – tai tobulėti plačiąja prasme
Šiais mokslo metais grupelė Paslaugų ir turizmo skyriaus apdailininko specialybės 1 ir 2 kurso vaikinų dalyvauja Šilutės Hugo Šojaus muziejaus įgyvendinamame Europos Sąjungos struktūrinių fondų projekte „Darbingo neaktyvaus jaunimo neformalus profesinis mokymas ir įgūdžių suteikimas praktikos metu“. Projekto tikslas – padėti įgyti papildomų, specifinių profesinių įgūdžių ir suteikti motyvaciją siekti inovatyvių žinių bei gebėjimų. Projekto tikslams įgyvendinti yra skirtos trijų rūšių veiklos: medinių elementų restauravimo mokymai, praktika darbo vietoje bei edukacinės išvykos-seminarai. Restauravimo mokymai jau prasidėjo. Jie vyksta Kauno kolegijoje, įgyvendinančioje specialiai mokymams parengtą neformaliojo profesinio mokymo programą. Šioje įstaigoje sukurta moderni teorinio ir praktinio mokymo bazė, todėl projekto dalyviai mokytis net 9 kartus vyks į Kauną.
Pirmoji išvyka buvo organizuota į Kauno kolegijos Medienos apdirbimo ir dailės kūrinių restauravimo dirbtuves. Išklausę menotyrininkės dr. Aistės Dičkalnytės paskaitą apie baldų istoriją, projekto dalyviai kartu su dėstytoju Aurelijumi Blažinauskiu artimiau susipažino su restauratoriaus profesija. O kad nebūtų nuobodu, teko iš karto kibti į praktinį darbą: vaikinai mokėsi faneruoti plokštę lukštu, klijuojant jį odos klijais, nuimti senus dažus, naudojant įvairius būdus, o taip pat teisingai išplauti medinį objektą. Dėstytojas supažindino dalyvius su medžio savybėmis ir struktūra.
Mokinius lydėjęs profesijos mokytojas Saulius Daugalas džiaugiasi, kad mokiniai turi galimybę plėsti profesinių įgūdžių ribas, įgyti specifinių gebėjimų, kurie gali labai padėti ieškant savo ateities kelio.