11 Rgs | Dalyvavome MO muziejaus edukacijoje
Kai mes negalime nuvažiuoti į MO muziejų, MO muziejus atvažiuoja pas mus. Būtent taip nutiko rugsėjo 9 d., kai paslaugų ir turizmo skyriaus įgyvendinamo projekto ,,Turi profesiją, turi ateitį“ dalyviai dalyvavo specialioje nemokamoje MO muziejaus ir Britų tarybos projekto „Vizualinio mąstymo mainai mene“ edukacijoje Šilutės H. Šojaus muziejaus erdvėse. Projekto pagrindinis tikslas – kritinio mąstymo ir dialogo kompetencijų ugdymas bendruomenėse, kuriose yra skirtingų tautinių bendrijų, bendradarbiavimo tinklų tarp bendruomenių kūrimas, pasitelkiant šiuolaikinį meną, vizualinio mąstymo strategijos taikymas ugdant kritinį mąstymą bei kitus šiuolaikinėje visuomenėje svarbius gebėjimus.
Mokiniai sužinojo, kas yra vizualinio mąstymo strategija. Tai MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus Philipe Yenawine ir psichologės Abigail Housen sukurtas meno edukacijos metodas. Jo metu vyksta nuolatinis vedėjo ir dalyvių dialogas. Naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti ir apibūdinti, interpretuoti remiantis argumentais, nuosekliai samprotauti. Be to, tai puikus būdas gilinti viešojo kalbėjimo įgūdžius, ugdyti kritinio mąstymo gebėjimą. Šie metodai atskleidė mokinių uždarumą, baimę kalbėti, baimę būti nesuprastam, tačiau kartu tai buvo be galo naudinga patirtis ir pirmas žingsnis, siekiant keisti save.